Avdicija – Film Factory išče igralce!

Posted: marec 7, 2012 in film, izobraževanje
Ključne besede:,
Kino Udarnik // 13. marec od 11.00 do 15.00 // 14. marec od 14.00 do 19.00

***

V filmskem društvu Film Factory imajo v načrtih številne manjše in večje igrane ter druge filmske projekte, za katere iščejo igralce. Na avdicijo so vljudno vabljeni vsi, ki jih zanima igra, še posebej pa se išče igralce starejše od 20 let.

Vse zainteresirane prosimo, da si na spodnji povezavi snamete scenarij za kratko sceno, ki jo boste na avdiciji zaigrali:

http://bit.ly/FDFFAvdicija

***

Kontakt:

avdicija@filmfactory.si

Comments
  1. Nežkica says:

    Ali imate tudi kako vlogo za 12-letnico?

  2. Žana Mlakar says:

    Moja srast je igralstvo. Ali imate kakšno vlogo zame? Stara sem 12 let.

  3. Kaja says:

    hei
    mene pa zanima gdaj bo spet kakšna avdicija in tisti scenarij je super za na avdicijo..stara sem 20.

  4. Ana says:

    Mene igralstvo zelo zanima..zelo uživam, ko igram! Je mogoče kje kaakšna avdicija? Stara sem 14…Hvala!

  5. tit says:

    sem star 14 let in sem zelo strasten gralec. zanima me kakršna koli vloga kjerkoli. imate kaj zame? kontaktirajte me na moj g-mail titles1998@gmail.com če ste zainteresirani

  6. Sanja says:

    Pozdravljeni!
    Stara sem 19 let in moja največja strast in želja sta igralstvo. Z lahkoto se vživim v like in z veseljem počnem vse kar je z igralstvom povezano.
    Če ste zainteresirani me kontaktirajte na sanjaa.gogic@gmail.com
    definitivno pa bi se želela oglasiti na avdiciji čeprav sem stara 19.
    Lep pozdrav.

  7. You can certainly see your expertise in the work you write.
    The sector hopes for even more passionate writers such as you
    who aren’t afraid to mention how they believe. At all times go after your heart.

Leave a Reply

